Liesbeth & Fabrice
Mijn naam is Liesbeth Put. Al bijna 30 jaar ligt mijn hart en passie bij Kapsalon Papillon. Zeven jaar geleden stapte ook mijn levenspartner Fabrice mee in ons verhaal, en vandaag dragen we samen met veel liefde ons kapsalon verder uit. Samen ondernemen, creëren en groeien… maar ook regelmatig op wereldreis gaan binnenin onszelf.
We vullen elkaar mooi aan. Fabrice brengt rust, structuur en een sterk logisch inzicht mee, terwijl ik eerder werk vanuit gevoel, visie en klantenbeleving. Maar één ding delen we allebei even hard: onze passie voor het kappersvak.
We blijven graag bijleren, houden van details en geloven dat een kwaliteitskapper nooit uitgeleerd is. Terwijl veel mensen op maandag genieten van hun vrije dag, vind je ons vaak opnieuw op de schoolbanken om onze vakkennis verder te verdiepen. Omdat haarmode blijft evolueren… en wij graag mee blijven groeien.
Geluk ligt voor ons niet in het bezitten, maar in het genieten. En dat doen we elke dag opnieuw als ondernemer.
Na bijna 30 jaar in het vak blijf ik nog elke dag geïnspireerd door nieuwe trends, technieken en ontmoetingen met mensen.
Bij Kapsalon Papillon draait het niet om “high-end” zijn, maar wel om kwaliteit, eerlijk advies en persoonlijke service.
We kijken verder dan alleen het haar. We luisteren naar wie iemand is, naar de levensstijl, uitstraling, gelaatsvorm én de kwaliteit van het haar.
Want een kapsel moet niet alleen mooi zijn in de spiegel, maar ook écht bij iemand passen. Want wie straalt, loopt nooit in het donker.
En dan is er natuurlijk ook onze Oude Duitse Herder Chouffe… onze trouwe viervoeter en stille charmeur van het salon.
Groot en klein sluiten hem meteen in hun hart.Tijdens onze vrije momenten vind je ons meestal in sportieve wandelkledij, ergens tussen bossen, velden en natuur. Daar laden we onze batterijen opnieuw op.
We houden van rust, dieren en kleine geluksmomenten. Lachen is ons wondermiddel zonder bijwerkingen.Onze kinderen, ouders en familie vormen onze gouden cirkel.
Samen zijn, lachen en gezond zijn… dat is voor ons echte rijkdom.Want ja… lachen geeft positieve energie. En die delen we elke dag met veel plezier in ons kapsalon.